Sidor

söndag 3 maj 2015

Söndagsmys

 
Idag har det varit helt underbart väder. Och då rastgården har fått en överdel med nät nu så har katterna fått vara ute själva också utan att jag ska sitta och titta på dom för att jag är orolig. Och igår fick dom även en klätterställning...som dom inte riktigt har förstått sig på. Mini har varit uppe och det visade sig att jag måste sätta dit annan plattform då skivorna som är det inte ger dom något fäste. Denna ställning köpte jag igår på en gård här utanför för 50:- Har sett den i flera veckor nu så jag frågade ifall dom skulle ha den...Om inte så ville jag gärna köpa den. Köpte samtidigt 3 större stubbar, och dessutom så körde han hem allt till mig. Lyxigt värre. Måste hitta en björkstam till så dom har något och balansera på här när dom ska upp där. Och nu är det riktigt kul att fotografera för det blir helt annorlunda när jag får solljuset med mig.
 
Bebisarna mår bra. För varje dag som går så händer det mer och mer i bolådan och nu börjar det bli jobbigt att ta sig för att göra andra saker. Man vill helt bara sitta med huvudet i bolådan och titta på dom, ta upp dom....Gosa och pussa. Idag blir det lite bilder på dom och en film. Och så bilder ute på Lillan och Mini
 
 
Kiara
 

 
 
 
Scar



 
 
 
Zira

 
 
 
Simba



 
 
 
Mufasa

 
 
Mufasa och Zira busar

 
 
 
 
Ställningen som jag köpte

 
 
 
Lillan och Mini ute i rastgården
 
 






 
 
 
Mini
 




 


2 kommentarer:

  1. Å dessa små runda , söta korvar.. <3 <3

    SvaraRadera
  2. Åhh vilka små tjockisar!!! Och så fina bilder!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck