Sidor

fredag 1 maj 2015

Kiara

Nu så gott folk. Nu finns bara Kiara kvar som söker sin nya familj där hon får bli bortklemad till max. Alla pojkarna är tingade. Och jag skulle behöva några röda/crémepojkar till för att tillgodose alla som har mailat mig om mina bebisar. Men tyvärr så kan jag inte hjälpa alla.....Mer än att kolla runt ifall där är fler som har kattungar i just den färgen.

Meningen var ju att Kiara skulle stanna. Men den däringa Zira. Hon kan inte säljas. Hon har snott sig runt mitt lillfinger....eller ja...hela handen. Man kan inte bli annat än helkär i henne. Jag har funderat fram och tillbaka ska ni veta. Och kommit fram till att jag har smoken i Lillan och Mini. Och en röd eller crémehona har jag ju velat ha jättelänge. Dessutom så är ju båda superbra tycker jag själv så egentligen spelar det  ingen roll. Här ÄR det hjärtat som talar.

I dagens inlägg så är det nytagna bilder på Kiara.





1 kommentar:

  1. Underbara rödsmoken. Hon är ju inte bara söt hon är fin också

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck