Sidor

torsdag 7 maj 2015

5 gånger bus

I och för sig så är det bara bra att jag har huvudet i bolådan, behöver ta det lite lugnare. Men hela tiden....så snart dom är vakna??? Men det är helt underbart.
Igår så ökade jag deras utrymme lite till, och så får det nu bli tills dom är rumsrena. I tisdags fick dom ju prova på blötmat och har fått små mängder morgon och kväll sedan dess. Det får dom tills deras små magar vänjer sig. Detta har också visat bra resultat på vågen, sedan i tisdags har alla ökat över 40g. Dom har fått in 2 toalådor som dom kan kissa/bajsa i...fyllt med havregryn. Det fick dom igår kväll men inget intresse för det än, men det är ju bara början.

Nu är dom mer och mer vakna och blir livligare och busigare för varje dag som går. Mini är en helt underbar mamma som låter dom utforska området. Att sitta och skriva om hur härliga dom är när dom busar är omöjligt...så ni får se själva i ett par videosnuttar. Bilder blir det så klart på dom också. Dessa ungar är så medvetna om att jag själv sitter med dom i bolådan så att ta bilder är inga problem....alla poserar snällt. Utom Simba just imorse. Får be hans matte ha tålamod tills imorgon så kommer det bilder på BARA honom :) Och så ni vet....Scar kommer att kallas för Oscar och Mufasa kommer att kallas för Leo.

Nu när jag laddade upp bilderna såg jag att jag hade missat fota Kiara....så hon får vara med imorgon( och kanske dom andra också)


Oscar hälsar så gott till husse och Rufus







EmMiLi










-Nähädu, säger Simba. Inga paparazzi tillåts idag








Leo hälsar till sin blivande familj








Åhhhhh...Visst ÄR dom fina. Oscar till vänster och Leo till höger





Lite bus hinner dom med också







Och Åhhhhh.......dessa är ju fina också. Simba till vänster och EmMiLi till höger






1 kommentar:

  1. ååå de blir, om möjligt, ännu sötare för var gång du lägger upp bilder på dem

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck