Sidor

tisdag 26 maj 2015

Minis bebisar 6 veckor

REDAN SEX VECKOR!!!!!
Och jag undrar vart dom veckorna har tagit vägen. Dom har gått så otroligt fort och inom samma tidsram kommer dom att börja flytta. Dom kommande veckorna kommer att gå om möjligt ännu fortare. För varje dag som går så händer det nya saker med dom, dom hittar på nya hyss och lär sig nya saker. Äter och smackar så maten yr om dom. Vilket gör mig så glad för vi gillar matglada ungar :)

Jag är supernöjd med viktuppgången under veckan. Och vikten på dom är alltså bra, speciellt med tanke på att dom var dåliga för ett litet tag sedan.
Kollade vikterna på Mini och hennes syskon i denna åldern. (klicka på länken så kan ni se Mini som 6-veckors bebis och hennes syskon) För jag vet att jag tyckte att dom var stora alla. Mini vägde  693g +168g Den som vägde mest var David med sina 787g


Kiara 770g 169g
Oscar 713g +159g
Zira 758g +183g
Simba 745g +195g
Leo 791g +168g

Dagens bilder kommer här....Och som vanligt har var och en av doom nya bilder på sin sida. En filmsnutt bjuder vi på också :)

Kiara
 

 
 
 
Oscar


 
 
 
Zira


 
 
 
Simba


 
 
 
Leo


 
***
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck