Sidor

fredag 18 november 2016

Parning planerad!

Jaja, inget nytt, tänker du kanske nu. Det har du ju redan berättat tidigare om planerad parning på Phoebe.
Men sätt inte kaffet i halsen nu, eller vad du nu har för dryck framför dig. Efter en hel del funderingar igår fram och tillbaka tog jag beslutet att ta en till kull på Zira
-Jamen, det visste jag ju också....tänker du nu. Inte kan hon bara lägga ner så där huxflux.
Och nej, det funkar inte riktigt. Jag blir ju tokig av tristess. Oavsett om jag har värk eller inte så berikar ju katterna mitt liv och speciellt kattungar då som man håller på med i 12 veckor. Dom sista 2 veckorna har ju tankarna surrat på mig och jag var sååååååå säker på att jag skulle kastrera Zira. Så igår ringde jag uppfödaren som jag hade i tankarna. Han väntade också på kastrering men skulle vänta in Zira, vilket jag nu då är tacksam över. Vem denna hanen är berättar jag inte än, vill suga lite på den karamellen.,,,Och så klart även göra er nyfikna. Det är ett fåtal personer som vet om det och...hmmmm. Vad säger man. En av honorna i just denna kombon är reserverad. Oavsett om det blir kort eller långhår eller vilken färg.

Så idag får inte Zira något piller och förhoppningsvis går hon in i  löp. Men man vet ju inte, hon kanske inte alls kommer i löp nu när det är vintertid. Men jag kan ju hålla tummarna iallafall. En bild på Zira vill jag ju sätta ut men har inga nytagna så jag lägger upp min favvobild på henne. Och en när hon är bebis 💕

På denna bilden var hon 3 veckor





Och har utvecklats till denna skönhet.




2 kommentarer:

Här kan du lämna dina tassavtryck