Sidor

måndag 7 november 2016

Funderingar igen!

Jag får väl fortsätta på ämnet funderingar. Och nu är funderingarna på framtida planer med parningar. Även om det inte alltid går i lås. På söndag ska jag ner till Helsingborg och HCM-skanna Phoebe. Om allting är bra med hennes hjärta ska hon inte få p-piller från och med december och förhoppningsvis går hon i löp i januari. Skulle det visa sig att HCM:et är positivt, ja då ska det planeras in en kastrering på henne också. Funderingarna i detta är att VEM ska hon paras med. Alltså, det är inte lätt. Hon är ju B-blod och måste alltså ha en pojkvän som också är det. Finns ju inte så många i trakten runt mig. Hittade en chokladhane som jag tänkte fråga om tills jag insåg att den hanen bodde i Uppsala. Lite för långt att åka för en parning tycker jag. Så tanken var att eventuellt para med Tawalli's Bruce Springsteen, en créme hane som bor utanför Trollhättan. Men efter massor av funderingar kollade jag lite extra på en blå hane som faktiskt visade sig vara B-blod nämligen     CH SE*BaraBus Andy Pipkin som hemma kallas för Dante.

Jag har ju nämligen planer inför framtiden som jag inte tänker avslöja här. Men om jag skulle använda Bruce på Phoebe så kan inte mina planer gå igenom. OM jag tar upp uppfödningen igen, alltså om jag mår bättre så är detta planer inför 2018, först då kan det bli kattungar hemma hos mig igen. Hur som helst, här är lite bilder på Dante


Nytagna bilder. Bilderna är tagna av husse Taito Sund och jag har lov att låna dom
Klicka HÄR så kommer du till deras blogg och där kan du se kullen som Dante är pappa till. Enligt mig kanonfina.





Lite äldre bilder, dock tagna i år









2 kommentarer:

Här kan du lämna dina tassavtryck