Sidor

lördag 19 november 2016

Adrenalinkick

Inte nog med att jag känner mig som ett spöke, jag ser ut som ett också med mörka ringar runt ögonen för att jag är så trött så jag smäller av. Vilar/sover gör jag, men det känns inte som tillräckligt, störs och väcks hela tiden av värken och stickningarna som tar över mer och mer i hela kroppen. Men trots det fick jag en sådan där äkta adrenalinkick när jag bestämde mig att ta en till kull på Zira. Fick lite annat att tänka på och lite att planera.

Igår tog jag en sväng till Smålandsstenar och hälsade på Oliver och barnen. Vill ju gärna träffa dom små och ha kontakt. Men nu kan dom inte komma till mig för det har visat sig att Elwin är allergisk mot katter och har astma. Efter lite prat med Oliver sa jag till honom att jag kan se efter dom iallafall om det behövs när han kommande vecka jobbar eftermiddag. Jag kan ju faktiskt vara hemma hos dom, det gör mig inget. Ser framemot att få egentid med dom igen. Dom är helt helt underbara. För er som inte vet så är Oliver min bror Darkos son. När jag kom hem fick jag besök av Linus och Cornelia, Linus är son till min andra lillebror John. Alltid lika trevligt när dom kommer hem till mig och vi får några goa skratt tillsammans. Cornelia är då Linus flickvän. Och tidigare idag fick jag besök av Hanna som är Johns dotter. I dagens inlägg tänkte jag lägga upp lite bilder på dom. Men faktum är att jag inte orkar leta upp dom så ni får vara utan. Tycker dessutom att det är dax för mig att ta nya foton på dom. Istället får ni dras med en bild på mig som liten 😜


2 kommentarer:

Här kan du lämna dina tassavtryck