Sidor

fredag 4 november 2016

Funderingar!

Varje dag är en utmaning. Saker man ska göra eller saker man vill göra. Beslut man ska ta och som helst bör vara rätt beslut. Nu har jag funderat i flera veckor på hur jag ska göra med Zira. Ta en till kull på henne då jag tycker hon är en superbra mamma, som dessutom visade sig vara lätt att föda. Det är väl säkert bara jag som tänker/känner fel, men jag tycker att en hona som får bebisar får mer pondus, hon växer till sig och blir finare. Och givetvis, det sticker jag inte under stol med, är jag kattungesjuk. Men....Jag sticker heller inte under stol med att det är skönt med "ledighet" Jag har, tror det eller inte, andra intressen också. Andra saker som jag tycker är jätteroligt och som jag inte brukar göra när jag har kattungar. För det finns inte tid till det. En av sakerna är PSP, grafik av alla de slag. Hemsidor, bloggar med mera. Fast roligast är nog att redigera bilder som jag tycker är bra men som kanske har en massa runt som stör. För tillfället har jag flera bilder som jag kommer att redigera och sedan göra egna förstoringar av som jag kan byta med på mina väggar. Visar här bilden som jag redigerade häromdagen.

Och just det. Jag ska beställa tid för Zira och kastrera henne. Det blev mitt beslut.



Detta bilden är alltså original







Och här  har jag redigerat den. Det blev nästan som ett studiofoto 


1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck