Sidor

måndag 22 februari 2016

Tomt!!

Med 3 katter mindre i hushållet är det tomt, väldigt tomt. Skillnaden är stor. Inte lika mycket i lådorna, mindre mat som serveras. Inga bus som gör att man håller på att stå på huvudet. Tomt! Och massor av tid som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Så idag har jag städat ur den stora garderoben riktigt, tvättat plädar och puffar, putsat alla fönster, ja och lite till. Phoebe leker med Zira och dom busar runt men hon håller sig mycket till Lillan och mjölkbaren. Gissar på att det finns massor av mjölk där. Ser också att hon emellanåt letar efter sina systrar att busa med.
Fick svar idag att jag fick tid till HCM-skanning den 13 mars. Alltid lika nervöst, speciellt nu med Milla då jag absolut inte vet något om linjerna bakom henne. Förhoppningsvis går det bra.


Här tjattar hon efter vippan






Man måste hålla sig ren




Har varit ute en sväng idag







-Blääää matte! Jag gillar faktiskt inte den vippan!!
Sorry Phoebe, visste inte. Denna var en lång en med prassel i sig.....gillades alltså inte




-Ska vi leka?





1 kommentar:

  1. Abeba gillar nte när det rasslar som av kedjor eller när man drar tape mm då kväljer hon sig.

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck