Sidor

söndag 9 augusti 2015

LizPaw's i Mariestad

Så...Igår tog jag en semesterdag från hemmet och åkte till Mariestad. Där bor Elisabeth & Roy LizPaw's som har köpt Tawalli's Ricki Lake från mig. Nu har Ricki bebisar igen, 6 stycken och även en av deras andra honor Totsi har också bebisar, hon har 2. Så givetvis var jag ju nyfiken på dom. Och bebissjuk som jag alltid är var det gott att pilla på dom små och lukta på dom. Helt underbara. Kollar ni på Lisas blogg så ser ni vilka som finns kvar till salu.

Väl hemma var jag rätt så trött. Själva resan fram och tillbaka tog 5 timmar och då jag åkte själv var det segt. Hemma hos Lisa & Roy gick tiden fort, som sagt...bebisgos och en massa kattprat och tjat om en del annat gör att man glömmer bort tiden.  Här kommer ett axplock av alla bilder som jag tog....kan inte lägga ut alla. Många bilder ändå så dom får förbli små....bara att klicka på dom så blir dom större.







































2 kommentarer:

  1. ååååååå Lotta vilka fina bilder, som vanligt, Dessa två kullar är verkligen fina.... <3

    SvaraRadera
  2. Så härliga bilder på underbart fina kissar!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck