Sidor

måndag 2 juni 2014

Mini 7 månader

Idag är Mini 7 månader. Känns nästan som att hon är gammal ;) Nä, men hon är ju fortfarande bebis, men en stor sådan.....för att vara hona och för att ha silver i sig. Och hon är MYCKET större än vad Lillan var i samma ålder. Och då är ändå Lillan stor och jag kommer ihåg att jag tyckte hon vägde mycket för sin ålder. Och dom är väldigt lika mor och dotter.

Det ska bli väldigt spännande att följa henne och se hur hon utvecklas. Hon är ju redan nu bättre än Lillan, lika stor, till och med lite större i kroppen. Hon saknar bara musklerna men det kommer. Ska bli skitkul att ställa henne och Lillan utomlands. Kollade lite igår på vilka utställningar vi ska gå och då jag behöver åka till ett annat land även när vi bor i Spanien så var ju tanken först att åka till Sverige. Det kanske jag gör, men Portugal lockar mer och även Frankrike.....det är dom länderna som gränsar till Spanien. Så jag får se vad jag bestämmer mig för. Vore ju kul iallafall att testa. Jaja, hur som helst...Mini alltså 7 månader idag. När Lillan var 7 månader vägde hon 2863g och Mini väger idag 3430g. Bilderna på Mini är tagna igår
















Färgen på pälsen blir ju konstig i olika slags ljus men färgen är den som syns på bilden nedanför







Och så mamma Lillan när hon var 7 månader





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck