Sidor

måndag 20 augusti 2012

Tindras bebisar födda

Och med andra ord så är S-kullen född. Det har varit en jobbig väntan då jag inte har haft riktigt koll på datum i och med att både Tindra och Fjodor bor hos min mamma. Så jag har haft 3 vaknätter. I och för sig så slumrade jag många gånger dom 2 första nätterna men var ju trött då det inte blev någon riktig sömn. Men natten som var så föddes dom äntligen. När dom var födda så trodde jag att det kanske var 1 till men det var 2 bebbar som jag gissade att det kunde vara med tanke på att jag följer vikten så.

Det blev 2 grabbar denna gången och bägge har färgen rödsilver shaded....små Fjodor-kopior även om Sean som föddes först är rundare i huvudet för tillfället. Kan även tycka att ja kan se Tindra i Steve också.

Här kommer dom små underbara grabbarna iallafall. Några fler bilder finns på hemsidan



Tawalli's Sean Connery född 2012-08-20 kl.00.24 vikt 108g







Tawalli's Steve Irwin född 2012-08-20 kl.00.57 vikt 106g





Tindra när hon hade värkar i fredags




Här är Sean född, fortfarande lite blöt





Och här har även Steve kommit ut. Sean var också väldigt röd när han var precis nyfödd och jag är alltid lika förvånad över vad ljusa dom blir när dom är helt torra :)




Bägge grabbarna myser med mamma tidigt i morse. Båda tuttar bra och båda hade gått upp över 10 g på bara 5 timmar :)






4 kommentarer:

  1. attans sånna sötingar. avis och grattis

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!!! Så underbara de är! Vilken härlig MammaTindra och en stolt pappaFjodor och så STOR kram till matteLotta!!!

    SvaraRadera
  3. Grattis! Kul att Fjodor är igång igen :)

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  4. Grattis! Vilka söta små bebisar!
    Kram

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck