Sidor

torsdag 9 augusti 2012

Bebisarna klara

för flytt nu då. Ja inte riktigt men vi har idag varit och vaccinerat oss och fått chipp och blivit besiktigade...och Robert har fått pass. Jag trodde att det skulle bli ett herrans liv på dom i bilen när vi åkte men jag blev nästan orolig över att jag bara hade med mig Roger och att dom andra 2 hade smitit ut ur transporten...dom hördes nämligen inte...inte så mycket som ett pip. Roger skrek allt vad han orkade i cirka 20 minuter, han försökte febrilt att gräva hål i transporten. Men sen så blev han lugn och sa inte så mycket mer han heller. Duktiga kizzar. Och ingen av dom sa något på väg hem. Hos veterinären så tyckte jag att dom skulle ta Ricki först, hon som var livligast. Men alltså det gick hur bra som helst, inga protester från henne och INGA PROTESTER från dom andra 2 heller. Jag var superstolt över dom. Alla 3 gick igenom besiktningen. Det tråkiga var bara att veterinären var vikariat över sommaren och hon skrev inte alls något om kattungarna inviduellt så som Sara brukar göra :(

Idag så bjuds det på filmer. Den första visar Roger som hjälper mig när jag mockar. Han gör alltid så...eller ja, dom senaste 10 dagarna har han gjort så. Den andra filmen är i sängen där det är fullt ös. Kommer att sakna dom som sjutton.



1 kommentar:

  1. å sånna duktiga kissar. Skönt att de är tysta i bilen/buren.

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck