Sidor

tisdag 7 augusti 2012

Jamie löper

Och som jag har väntat på att just hon skulle börja löpa, men det blev alltså sisten ut av tjejerna här hemma. Hon har under dagen börjat visa att hon löper men jag väntar lite tills hon är helt inne i det. Blir väl eventuellt imorgon kan jag tänka mig...om hon inte luras. Givetvis har det varit vägning av henne idag så att jag har lite koll och vågen visar på 3085g

När det gäller Luna så har hon idag betett sig som att hon är på väg in i löp igen. Det är ju bara lite över 1 vecka sedan hon var inne hos Kurt. men av tidigare honor så har jag också märkt att dom kan visa löpbeteende efter1 vecka och ibland även senare. Äsch...vi får se. Börjar hon skrika som en stucken gris så får hon komma in till Kurt igen. Det kanske inte blev någon parning trots allt förra gången dom var på date.

2 kommentarer:

Här kan du lämna dina tassavtryck