Sidor

onsdag 13 december 2017

Underbara ungar!

Att vad jag älskar dessa pojkar som jag är gammelfaster till. I dagens inlägg är det ju Elwin och Nemo. Men det finns ju en till liten pojke, Levi. Har ju inga nytagna bilder på Levi, det får bli när jag träffar honom nästa gång. Lite längre mellan dom tiderna då Levi bor med sin mamma i Halmstad. Men Alexandra är duktig på att skicka mig bilder och filmsnuttar.

I måndags var jag hemma hos Oliver och barnen en sväng. Lite fika, men också för att lämna över tröjorna som jag har sytt till pojkarna. Blev ju klara i fredags. Och givetvis var jag ju nyfiken på ifall dom passade. Och jodå, dom passade. Givetvis hade jag kameran med mig. Och återigen måste jag säga att jag är kanonnöjd med min externa blixt. Det är så mycket roligare att fota nu.



Elwin







Nemo med sin pappa Oliver. Allvarlig liten kille som inte alls vill le när jag fotar





Så jag sa till Nemo att han inte fick skratta, fick motsatt effekt 😆






Oliver med sina vackra pojkar






Glada pojkar. Men jag får ju lura dom till att skratta. Och nu gäller det att säga att dom INTE får skratta, då gör dom det.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck