Sidor

fredag 29 december 2017

Namnen

Kan inte förstå att det ska vara så svårt att namnge dessa små bebisar. Jag har fortfarande inte en susning. Absolut inget. Men jag har iallafall bestämt att tills på måndag när dom fyller 2 veckor ska dom ha fått sina namn. I onsdags fick jag lite extra bilder, honan har öppnat sina ögon, bonusbilder på hanen också.
Honan






Hanen









Här myser dom med mamma Miranda



Miranda är superduktig mamma och njuter av sina bebisar




Nu är julen äntligen över. Är ju inte överförtjust i denna högtiden. Här var det som vanlig, eller nästan iallafall. Uppesittarkvällen tillbringades hos min lillebror Nenad. Under julafton var jag som vanligt ensam hemma. Juldagen brukar vi ju samlas hos min mamma men detta året orkade hon inte så vi samlades alla inne hos mig. Blev riktigt trevligt. Nu väntar jag bara på att detta året ska vara slut och att allting blir "normalt" igen.


Denna lilla stjärna förgyllde hela uppesittarkvällen. 




Levi var på glatt humör




Och han älskade att få presenter. Kolla minen!!!




I famnen hos morfar Nenad (min lillebror)

1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck