Sidor

fredag 15 december 2017

Tussen 3 år

Idag vill jag gratta min underbara grabb Tussen som fyller 3 år. Han själv tar det hela med ro och undrar varför jag måste ta så många bilder på honom just idag. Han var inte riktigt med på noterna, ville helst fortsätta sova. Vilket han gör mer eller mindre hela dagarna sedan bebisarna flyttade. Det enda som lockar honom är att få komma ut. På altanen kan han ligga i flera timmar, vill  inte alls in. Tror att han tycker det är skönt med svalka på grund av sin päls, men jag har ingen aning.

Han har snart varit hos mig i 1 år. den 29 december förra året hämtade jag hem honom i samband med att jag tog hem Zira som var på parning men det lyckades ju inte bli något. Kan inte fatta vart den tiden har tagit vägen, det går så fort. Idag väger han 4935g. Han är en glad kastrat som njuter av tillvaron.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck