Sidor

söndag 24 september 2017

Ziras bebisar 9 veckor

-Nananaaaaaaaaaaaaananaaaaaaaaaaa!!!! Ta mig om du kan!!
Det är race varje vaket ögonblick. Det går i 200 knyck...minst. Att vara 9 veckor och med så mycket energi i denna lilla kroppen gör att man bara måste få springa av sig. Att man dessutom har halvsyskon/kusiner som är 2½ vecka äldre gör ju inte saken bättre. Det finns en del saker som dom inte skulle ha gjort ännu, men i och med dom andra så lär dom sig mycket fortare.
Allting går i rasande fart, inte bara deras utveckling. Dagarna, veckorna!! Vart har dom tagit vägen? Jag har bara 3 veckor kvar med Ziras bebisar och dom kommer att försvinna bara så där.

I torsdags hade Marcellus besök. Och nu så är även han tingad. Kommer att flytta långt upp i Sverige till en uppfödare. Men jag får ha honom hemma hos mig 2 veckor extra så hon slipper köra 7 timmar enkel resa för att få hem honom. Istället kommer han att få åka med dottern som ska upp då. Så med andra ord, nu är alla 10 bebisarna tingade.

Det där med att fota dom nu är jättesvårt. Visst, några av dom sitter still. Men det räcker att dom rör det minsta på sig, vilket dom gör mer eller mindre hela tiden...och bilden blir suddig. Vis.st fick jag väl ihop några bilder. Väljer att lägga ut 3 på varje bebis, resten skickar jag till deras blivande familjer. Och så dagens vikter
Niklaus 1286g +194g
Hayley 1208g +171g
Elijah 1260g +184g
Marcellus 1231g +174g
Joshua 1110g +155g
Rebekah 1007g +131g

Nicko







Hayley







Elijah







Marcellus







Josh







Becka







Detta möter mig varje morgon





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck