Sidor

lördag 2 september 2017

Rebekah och Elijah tingade

Idag har vi haft besök. Nämligen Nickos blivande husse och matte. Tycker det är så roligt att träffa dom blivande familjerna. Och oavsett hur mycket jag skriver i bloggen att alla ungarna är supersociala och trygga så är det ju inget man kan se, man måste träffa dom på riktigt för att förstå vad jag menar. Bebisarna var gosiga som vanligt och som vanligt, dom var trötta. Blev lite senare än planerat både när det gäller maten och sovstunden. Höll dom vakna genom att låta dom leka i rastgården, tog lite kort men allt slutade iallafall med att dom en efter en gick in och la sig. Bara Phoebes bebisar var vakna en längre stund. När man får besök så går det ju inte att alla ska sova, iallafall inte bebisen som man vill titta på och gosa med. Och gos blev det. Fick också veta att dom även är väldigt förtjusta i Rebekah och ville gärna tinga henne också. Vilket dom gjorde. Så Nicko och Becka ska flytta till samma hem. Känns kanon

Även Elijah är tingad. Han kommer också att få flytta ihop med en av dom andra, nämligen Stevie. Vilket känns underbart. Så med andra ord är det bara Joshua som söker efter en egen familj. Marcell håller jag på en liten stund till, han är till salu bara lite. Har inte bestämt mig än om jag kan behålla 2 bebisar eller inte. Fast jag måste nog ta det beslutet snart. Bilderna från rastgården kommer här. Det är en salig blandning men så får det vara ibland.


































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck