Sidor

onsdag 18 januari 2017

Home Sweet Home

Alltså, jag lovar, jag tokälskar mitt hem. Juuuuust lööööööööööv it. Om någon hade gett mig valmöjligheten 1 vecka på ett lyxigt hotell eller 1 vecka hemma så väljer jag det senare alternativet. Eller ja, nästan iallafall. 1 vecka i Karibien skulle jag faktiskt offra mig till. Alltså, jag har inga dyra och fancy prylar hemma. Jag bryr mig aldrig om vad andra tycker att jag kanske ska ha eller inte ha. Jag har sådant som jag gillar. Och så länge man har det rent så kan det se lyxigt ut iallafall. Och genom att hålla det rent och fint så är det ju faktiskt så att man förlänger kvaliteten på sina saker. Så är det bara.

Igår kom jag iväg till Ullared och Gekås. Behövde lite disksalt till diskmaskinen, sköljmedel och annat smått som är betydligt billigare där än i en vanlig butik. Det är kallt på mina golv så jag hade tänkt köpa raggsockar också. Av någon konstig anledning brukar dom alltid gå sönder. Och så batterier. Även annat smått och nödvändigt. Tur att jag  bara har 4,5 mil till Ullared för jag måste dit nästa vecka igen. För ni tror väl inte att jag kom hem med det som jag skulle ha, iallafall missade jag hälften. Bara för att jag glömde, jag blev riktigt irriterad på mig själv för jag ville verkligen ha raggsockar. En av sakerna som jag INTE skulle ha kom iallafall med. För den av er som har missat (räck upp handen) så är jag galen i ljuskällor. älskar ju levande ljus men har inte så många tända i lägenheten, men har mys iallafall med mina ledljus som är batteridrivna. Igår hittade jag något som jag absolut inte kunde  motstå. Det var ljuslyktor. Inuti var det som typ en större glödlampa och med ledljus OCH batteridriven. Så jag köpte 2 mindre i svart färg och en lite större i vitt. Fanns 1 storlek större, men nä....tyckte det blev för dyrt redan som det var. Dom små kostar 99:- och den stora 149:- (har jag för mig) Väl hemma så placerade jag lite dekorationssten i botten. Och jag är SÅ LÖJLIGT NÖJD!!! Bilder på dom kommer nedanför

För den som undrar så går det bra med bantandet. Som ni vet gillar jag ju vägningar på mina katter och mig själv nu är inget undantag. Vill ju se om något har hänt, vad som helst. Så resultatet efter 4 dagar ger utdelning med -4,1 kg. Fattar knappt att det är sant.






Suddig bild, jag vet. Men då det är mörkt och jag lite skakig på handen blir det så. Ville ändå visa hur pass mycket dessa lyktor lyser upp


1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck