Sidor

fredag 27 januari 2017

2 veckors bantning

Idag är det 2 veckor sedan jag började banta....Eller ja, jag kanske ska skriva börjat äta nyttigare. Dessa veckorna har varit bra. Kör ju 5:2 dieten och har då 2 fastedagar då jag inte kan äta så mycket. Idag är en sådan dag. Lite jobbigt, ja. Går och är hungrig. Men kommer nog så småningom på vad jag ska äta som håller mig mätt sådana här dagar. Idag är det iallafall bättre än i måndags, då trodde jag att jag skulle dö av hunger. Men jag har ju bestämt mig och då ska jag banne mig klara det också. Idag visade vågen 91kg så på dessa dagar har jag gått ner 5,4kg. Rätt så bra.
Annars har jag inte så mycket att skriva om. Händer väl en del som vanligt. Har varit och är lite småsur över en händelse, men det går över. Nu vet jag iallafall att jag hade rätt i mina funderingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck