Sidor

tisdag 1 september 2015

Milla 6 månader

Idag blir Milla 6 månader alltså. Tycker inte alls det var längesedan hon precis blev 5. Hon har vuxit lite men jag tycker alltså inte att det har hänt så mycket med henne...Hon ser nästan ut som förra gången jag la ut bilder på henne. Skillnaden är väl att hon har växt i sig sina öron lite, men jag tycker fortfarande att dom sitter alldeles för tätt  och det tror jag inte hon växer in/ut i. Dessutom skulle jag önska mindre nosparti hos henne. Men man kan ju inte få allt. Vikten denna månaden då. Hon har visserligen gått upp men inte så mycket, bara 373g, väger idag 2473g. Förra månaden vägde jag ju Zira samma dag....Zira vägde då 2158, alltså bara 58g mer. Idag väger Zira 2760g vilket är 287g mer....Och Zira är 6 veckor yngre.

Bilderna på Milla är tagna idag.


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck