Sidor

onsdag 2 september 2015

Vindruvorna mognar?

Jag har som sagt var varit superstrött efter helgen och har inte alls uppmärksammat vad som har hänt ute på altanen, såg det först idag. Men det kan ha börjat i helgen, eller nåt. För i fredags förra veckan var allt fortfarande grönt. Men nu så börjar dom få färg och jag kan se att dom blir blå, hade ju glömt vilken sort jag köpte. Nu har jag ingen aning om ifall dom växer efter att dom har fått färgen eller om dom tycker att dom är klara.Hoppas dom inte är klara för isåfall blir det nog bara russin av det. Ni som har vindruvor får gärna skriva i kommentaren hur det är.

Förutom att jag har varit supertrött och inte orkat med att göra annat än sova så har en massa tankar surrat runt i skallen på mig. Här kommer bli lite ändringar när det gäller planerna för mina katter, vilka ändringar får ni läsa om imorgon. Nu lite bilder

Dessa tog Taito Sund Fagertassens på mig och Lillan. Brukar inte gilla visa kort på mig själv men denna var ok. Allt för att visa Lillan. Och så kom min  nummerlapp med som jag hade vänt fel för Lillan hade nummer 608. Vilket domaren också påpekade skrattandes till mig. Och Lillan....Ja hon är alltså inte sur...hon ser ut så här...alltid




Tokälskar denna bilden på Zira. Taito fick till det precis när Zira jäspade. Fast hon ser mest förvånad ut i och med att ögonen är så pass öppna.




Dessa bilder på Zira tog Lena som har Stenkatten's. Också fina bilder på Zira, den lilla linslusen









Så var det då mina druvor som har ändrat färg




Den har alltså växt jättemycket sedan jag köpte den i våras då den inte var mer än 20-30 cm




En av mina jalapeno som har blivit rött




Dom flesta är fortfarande gröna



Eller ja....alla dom andra är gröna




Lillan sitter och spanar




Hon älskar att vara ute i rastgården






Snacka om att vara ful.




Mini känner sig smutsig efter att ha varit ute i den blöta gräsmattan




Denna korgen vann jag på en lott som jag köpte på utställningen. Någon av tjejerna är i den hela tiden :)





Observera den lilla tungan på vädring


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck