Sidor

lördag 14 januari 2012

Fjodor & Tindra

Fast egentligen skulle jag väl bara skriva Fjodor för många bilder på Tindra blev det inte. Hon totalvägrade. Och hon har alltid varit sådan, vill verkligen inte fotas. Och inte går hon att locka med något heller då hon är ointresserad av allt. Håller jag på med en vippa tittar hon bara på mig som om jag vore tokig. Fjodor visar lite av sådana tendenser också. Undrar om det har med åldern att göra. Jag menar att dom inte har så mycket intresse av att leka. Att få dom spärra upp ögonen och visa att dom faktiskt är runda är då mer eller mindre omöjligt, iallafall på Tindra. Får väl ta med mig filmkameran nästa gång jag ska försöka mig på någon när det gäller dom.

Hur som helst. Dessa 2 är så extremt otroligt bortskämda av min mamma så det finns inte. I julas var jag lite orolig. Vi var ju hos mamma alla så det var fullt hus. Men varken Fjodor eller Tindra brydde sig om det utan gick runt alla och passade på att få bli klappade. Eller så låg dom och tittade på alla med stora ögon, undrade väl var alla kom ifrån så där helt plötsligt.

Fjodor














Tindra




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck