Sidor

fredag 26 oktober 2018

Operation idag

Äntligen ska jag iväg och få min axel lagad. Eller mina muskler...eller vad dom nu ska göra..Det känns bra att dagen är kommen  men jag hoppar inte och skriker wohoo. Hade kanske gjort det lite om jag hade fått sova natten som var, men är så trött nu så jag kan somna ståendes. Om ni förstår vad jag menar. För givetvis visade det sig att jag även är allergisk mot medlet som man tvättar sig med innan en operation. Tog väl  knappt 1 timme efter duschen igår kväll, det började klia så jag höll på att bli tokig. Även i hårbotten. Så det var totalt omöjligt att kunna somna, mestadels av natten gick åt att försöka stoppa klådan. Vid 1-tiden var jag uppe och tog 2 allergitabletter. Minskade såpass att jag kunde somna. Men jag vet inte om jag däckade för att jag var så trött. Hela kroppen var rödflammig. Och tråkigt nog ska jag in och ta en dusch med skiten igen om en liten stund. Fast just nu sitter jag med en kopp kaffe. Det fick jag dricka fram till 2 timmar innan jag ska vara där. Och jag ska befinna mig där klockan 8.30
Så idag får ni hålla tummarna på att allting går som planerat.

Utöver det så händer det inte så mycket. All min energi går åt att försöka hålla ihop varje dag. Den sista veckan har jag dessutom nåtts av flera tråkiga besked så även det har gjort mig lite nedstämd. Bara jag blir bra i axeln så ska jag ta nya tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck