Sidor

söndag 7 oktober 2018

Jag lever

Jodå, jag lever fortfarande. Även om jag mer eller mindre känner mig halvdöd dygnet runt. Att vara allergisk mot både det ena eller det andra är pest. Speciellt när det gäller medicin. När jag var på akuten fick jag ju Pronaxen som läkaren var säker på att jag skulle klara. Jomenvisst!!!! Ända sedan jag började med den har jag varit illamående av och till och  även klåda. Förra veckan var katastrof. Från onsdagen till och med fredagen var jag så illamående så att jag spydde och var sängliggande under större delen av dagen. På nätterna kunde jag inte sova på grund av klåda och att fötterna levde sitt egna liv. Så jag tog beslutet att sluta med dom, i fredags tog jag den sista. Fortfarande lite klåda under gårdagen men illamåendet var mer eller mindre borta. Dock så uppstod ett annat problem, värken i axeln blev värre och dessutom kom värken i höfterna tillbaka...bara så där. Men jag väljer ändå värken i denna stund, hellre det än att ligga helt utslagen. Har ju även beställt en massa hästbalsam och salvor. Har dock inte provat annat än en slava som heter 911 vilket kändes ok, minskade värken lite. Beställde även ett plåster och har testat det. Men fick ta bort det efter 2 timmar då jag kände att det gjorde ondare. Och när jag tog bort det såg jag att jag inte tålde det, huden där plåstret satt var helt röd och uppsvullen.
Jag har inte varit speciellt social den sista tiden. Orkar helt enkelt inte. Inte heller har jag haft större lust att blogga eftersom jag inte vill gå in på det mest privata.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck