Sidor

söndag 14 oktober 2018

Kattutställning i Varberg

Igår tog jag en liten utflykt till Varberg. Målet var kattutställning (WCF) Jag skulle egentligen åkt själv eftersom jag hade på känn att det kunde bli jobbigt att vara där en längre stund. Men eftersom Mia också skulle åka tyckte jag det var onödigt att åka i 2 bilar och bestämde mig för att bita ihop. Med allergitabletter och nässpray gick det rätt så bra. Dock känner jag av det betydligt mer just nu med en hals som river och gör ont. Men men, det går över.

Jag kände att jag behövde komma ut lite. Att det blev utställningen beror på att jag visste att Corinne skulle vara  med och jag var nyfiken på hennes utveckling. Vilket jag var nöjd med. Lite urvuxen och tunn, annars helt ok. Hon var också den enda Tawalli's som var med. Och massor av långhårsbritter, tror iinte jag har sett så många på en och samma utställning. Tog en hel del bilder och inte bara britter. Men lägger ut bara britter i bloggen. Tog inte så många bilder på korthåren, mest för att jag inte orkade. Utöver det så har jag väl en hel del att tycka om när det gäller britterna överlag som var med igår. Men det håller jag för mig själv.


Först ut
Tawalli's Guardian Angel Corinne











Och så några av dom andra
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck