Sidor

fredag 2 december 2016

Ziras bebisar

När man inte har några bilder att lägga ut på bloggen och man inte riktigt vet vad man ska skriva om.....Ja, då trakasserar man sina kattungeköpare om bilder som man kan få låna till bloggen. Funkar bra 🙆 Och det är precis det som jag har gjort.

Jag kan inte hjälpa det, Ziras bebisar är något alldeles extra. Jag följer dom alla på FB, det är bara Linus matte som jag fick maila och fråga om bilder. Och alla tycker att det går kanonbra och att det är helt underbara ungar. Och som sagt, det ser jag ju när dom lägger ut bilderna på dom. Medan dom bodde hemma hos mig hade dom ju alla sina egna stilar och det har dom fortsatt med. Två av dom, Cordelia som kallas för Alice och Bianca, som också kallas för Alice har ju varit lite finare i kanten och inte fläkt ut sig som grabbarna OCH Pandora. Och dom har så sköna stilar så det var anledningen till att jag ville sätta ut lite bilder på hela kullen idag. Jag hoppas och önskar verkligen att jag även i Ziras nästa kull kan få lika underbara, sociala och trygga ungar. Dessa bilder gör mig väldigt stolt och visar att jag har lyckats. Några av bilderna är tagna alldeles nyligen, andra för en tid sedan

Pan, kallas hemma för Zimba









Pandora







Bianca, kallas hemma för Alice









Cordelia, kallas hemma för Alice





Linus







Callisto kallas hemma för Gizmo



1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck