Sidor

lördag 17 december 2016

Marcus 35 år

Grattis till Marcus som fyllde 35 år den 15 december. Igår var det fest för honom som Josefin (hans fru) hade fixat i smyg. Allting har planerats och då det var hemligt så delegerade Josefin ut lite utgifter. Jag skulle göra pastasallad och dessutom marinera och laga till kycklingfilé och fläskfilé. Min mamma gjorde potatissallad och brorsan Nenad gjorde cevape och "juggosallad" Jag blev väldigt nöjd med min insats, det blev kanongott liksom resten av maten. Och hela kvällen var kanontrevlig. I början var det även lite barn med vilket värmde mitt hjärta. Sötaste Elwin och Nemo och även Kimberly. Härligt att se dom leka med ballonger och dansa.



Födelsedagsbarnet Marcus







Alltid gott med mat







Jennifer leker med Nemo




Marcus




Mina vackra syskonbarn, kusinerna Jennifer och Hanna





Kimberly som Josefin är gudmor till





Kim är sambo med Jennifer





Maggan poserar





Min bror Nenad pratar med Oliver




Kim och Micke kom från Stockholm




Nemo




Elwin





Sötaste Hanna





Madde och deras Lollo






Återigen mina vackra brorsbarn, Josefin och Oliver (som är kusiner)





Jennifer och Kim (Jennifer är syster till Oliver)





Inte ofta det händer men en bild på mig tillsammans med Oliver




Oliver med sin son Nemo, och även pappa till Elwin alltså





Jennifer och Nemo





Elwin och Kimberly





Kim och Josefin




Jag tillsammans med Josefin





Hanna och Elwin buggar





Marcus bror Daniel som också kom ner från Stockholm





Pappa Oliver dansar med Elwin





Elwin och Nemo buggar





Min bror Nenad och födelsedagsbarnet Marcus tar en svängom




Finaste Jennifer





Lukas





Stina






Maggan





Madde och Josefin




Jennifer och Kim


1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck