Sidor

lördag 24 december 2016

God Jul

Idag är det alltså julafton. Jag har hunnit med allt som var meningen utan en massa stress. Och julgranen står fortfarande kvar utan att Zira har vält den. Men dom sista dagarna har hon varit på den, mer och mer för varje dag. Inte själva granen men hon tar tassen och leker med kulorna, allt för att plocka på min uppmärksamhet. Jag har haft mina misstankar, alltså Zira är ingen katt som låter mycket av sig. Men dom sista dagarna har hon varit väldigt tjatig. Och igår fick jag det bekräftat. Hon har gått in i löp. Väljer ju verkligen rätt dag. Igår ringde jag och pratade med uppfödaren som har hanen och i morgon åker jag dit. Skulle väl ha kunnat åka idag  men känner att tiden inte räcker till av flera olika anledningar. Återkommer senare med vem hanen är när jag vet att det har blivit någon parning.


Önskar er alla en riktigt God Jul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck