Sidor

onsdag 30 april 2014

Packa, packa, packa

Packa är alltså prio ett här för tillfället. Här ska packas inför utställningen, här ska packas inför resan och här ska packas inför flytten. OCH....här ska packas sådant som jag säljer. Och idag har jag då iallafall påbörjat packa utställningsväskan. Fast telefonen har ringt som bara den som jag har glömt hälften av vad som är packat så jag får börja om från början i morgon bitti. Även stryka mina skynken. Och för tillfället väntar jag på folk från Jönköping som har köpt den stora vikdörren...Om du nu kommer vill säga. Men dom skulle vara här någon gång efter klockan 22.00...Jäääääsp!!!!!!

I morgon ska jag alltså fortsätta packningen. Och då ska jag faktiskt även packa resväskan som jag ska ha med till Spanien. Hinner inte på fredag, massor av måsten med Lillan och Mini inför utställningen och vid 16-tiden får jag främmande som ska stanna till lördag morgon. Fredag kväll blir det en sväng till Bambu  och äta lite gott och tjata. Dessutom måste jag ta fram allt jag ska ha med mig till Gislaved. Har ju sålt lite som jag ska ha med mig dit också.



Nyfiken till tusen och ska hjälpa till





Visitkort framme-check





Maten och skålarna har hon visst på diskbänken än





Men...VAD är det jag ser här då?






DEN är min...DEN ska jag HA!!





Min vippa, bara min vippa....älskar min vippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck