Sidor

torsdag 17 april 2014

Fullt upp!!

Här har inte varit mycket bloggande på några dagar igen, men här är alltså fullt upp. För er som inte vet det så har vi bestämt att vi satsar All In, alltså vi flyttar till Spanien utan att först testa 6 månader. Så lägenheten ska sägas upp, dock vet jag inte om det blir denna månaden eller nästa. Jag tycker ju denna månaden för annars blir det extra kostnader för lägenheten i ytterligare 1 månad. Benny tycker vi ska vänta tills vi kommer hem från Spanien. Det är ju en del som ska göras här. Bland annat så måste vi lyckas tömma lägenheten innan vi flyttar. Och det är väl det som jag har hållit på med dom sista 10 dagarna. Fotat saker och sålt. För jag/vi säljer allt som vi känner att vi inte vill ha med oss...Och det mesta i stora möbler är sålt, bara våran dubbelsäng kvar som vi ska ha med oss. En del av sakerna kommer vi nog magasinera också, sådant som vi inte vill sälja och inte heller ta med oss då just dom sakerna är billiga i Spanien. Men som sagt, mycket, och då menar jag MYCKET är sålt...Dock inte hämtat än. Måsta ju ha någonstans att sitta vid när vi äter och sitta på när vi kollar tv:n

Epona flyttade igår. Men jag vet fortfarande itne om det kommer att funka då mannen visar röda ögon och är täppt i näsan. Det finns backups men vi ska först kolla hur det funkar med allergitabletter hos mannen. Utöver det så funkar det, Epona är en tuff tjej. Mini har varit lite ledsen idag och ropat på henne. Och när Epona inte har kommit har hon försökt få igång Lillan vilket inte riktigt har lyckats.Vet att det kan ta ett par dagar innan Mini "glömmer" men jag tycker synd om henne när hon ropar...viket hon kanske har gjort 3-4 gånger idag.

Tog några nya bilder på Mini idag :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck