Sidor

lördag 12 april 2014

Jamie har flyttat

Jaha....Idag flyttade Jamie till Järfälla. Jag har haft ont i magen i flera dagar nu inför hennes flytt och det var väldigt jobbigt. Men hon hamnar hos ett underbart par och jag kommer att få följa henne på FB, dom tänker till och med öppna en egen sida för Jamie vilket gör mig glad. Och igår så flyttade Ben till Göteborg. Jag hann inte ens blogga om att han skulle flytta, satte ut annonsen på honom den ena dagen och på kvällen ringde det många som var intresserade av honom. Och den första som ringde var alltså en tjej i Göteborg. Där kommer han att få gå som avelshane om hon lyckas hålla honom så att han inte strilar. Att det nu blev så att även Ben fick flytta var för att mamma inte orkade ta hand om honom också. Hon har ju blivit sämre sedan sista sjukhusvistelsen. Och Ben har börjat prata lite mer och även kräva lite mer tid. och hon orkar inte med allt det alltså. Varför jag inte tar hem honom kanske någon undrar som inte brukar läsa min blogg. Jag kan inte, jag har halvsyskon till honom hos mig och vill inte riskera någon syskonparning.

Nu är det bara Epona som är kvar och som ska flytta i veckan som kommer. Epona som tar sig mer och mer friheter för varje dag som går. En liten spinnmaskin som jättegärna vill gosa och även vara uppe i famnen. Och inte bara uppe i famnen. Denna lilla tjej är INTE höjdrädd. Kolla hennes bravader hon lyckades med bara för en liten stund sen. Tur att jag hade lite batteritid i kameran, det var precis så jag kunde ta några bilder och en liten filmsnutt :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck