Sidor

torsdag 10 april 2014

Jamies transport klar

Det är torsdag idag. Och jag får rå om Jamie i bara 2 dagar till. På lördag flyttar hon ju till Järfälla. Det vill säga om dom inte ångrar sig på grund av att det är så långt att åka. Men det är iallafall bestämt att dom kommer vid 12-tiden. Känns i mammahjärtat vill jag lova och ögonen har varit blanka flera gånger när jag tänker på att hon ska flytta. Men nu är det som det är och hon kommer att få det bra som ensamkatt och med mycket kärlek. Hon är värd all den uppmärksamhet som hon kan få. Dom ville ha en kelig och social katt och då passar Jamie dom som handen i handsken. Hon är helt otrolig och ni som har varit här hemma och träffat henne vet jag jag menar.

Dom ska även transportburen, en av dom...har ju två. Hon ska ju kunna åka bekvämt och även ha toalåda ifall hon blir nödig på den långa resan. Skickar även med ett utställnings skynke. Inte för att dom ska ställa. Men för att det ska vara skyddat för henne och hon får lugn och ro. Ska bara sätta dit en bädd men det gör jag precis innan hon åker. Hon ska även ha med sig sin klös, den som hon alltid ligger och sover i. Lite lagom höjd på den så hon kan se över hela rummet. Hon har alltid älskat den och då får hon ha den med sig. Och så ska jag packa ner alla dom leksakerna som jag vet att hon gillar.


Jamie inspekterar och även dom andra har gjort det. Ingen bra skärpa på bilderna men det är rätt så mörkt i rummet.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck