Sidor

tisdag 29 april 2014

Bland flyttkartonger

Igår var jag ju och köpte lite kartonger på IKEA. Idag var jag bara tvungen att öppna en av dom för att se hur stora dom var. Lite problem måste jag erkänna att jag hade med att plocka ihop den, i cirka 5 minuter till och med. Men det gick ju bra och storleken är faktiskt helt ok. Kommer så småningom nu att börja packa det som ska till Spanien i dom. Och nu gäller det att vara petig med allt och inte plocka med mig för mycket...bara för att det kan vara bra att ha. Mini har redan packat ner sig själv, hon var också tvungen att kolla läget.

Nu har jag också satt ut vår kyl & frys på blocket, gjorde jag igår. Fick ändra den annonsen idag då jag bara tog ett kort på det rätt upp och ner....ingen fakta....ingenting. Betydligt lättare att få ihop en annons om kattungar. Men idag så tog jag lite nya bilder. Lägger det här i min blogg också...vem vet, kanske någon av mina läsare är ute efter något liknande. Lägger också ut annat här, sådant som jag har på FB. Fast först ut...Mini :)






Kyl & Frys No Frost. Välvårdat och energisnålt.
1år gammalt. Finns kvitto och garantin gäller fortfarande i 1 år och 9 månader. Dom är 170 höga och 60 breda. 
Frysen har 6 fack och ett mindre för is. Båda är stora och rymliga. 7000:-








Tassimomaskin. För kaffe/te/choklad 200:-




Perkulator, ej använd 200:-




Vidörren som har varit guld värd för mig när jag har behövt ha katterna särade ibland 800:-
Den är 205 cm hög från karmen uppifrån och ner.  Och varje dörr är 85 cm 
bred.




Köpmansdisk 500:-




Skoskåp 200:-




4st Persienner 100cm 50:-/st
1st persienn 60cm 25:-




Duschhörna 6 månader gammal. 2500:- (nypris 4000:-)
Storleken på duschen är 90X90X195CM




Torkvinda, stor modell 250:-




säljer också min säng med belysning under sängen 700:-





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck