Sidor

tisdag 29 oktober 2013

Lillan 9 veckor

Först vill jag gratta till Ricki och Caspers bebisar som är födda tidigare idag. Det blev 3 små knattar och matte Lisa trodde att det inte fanns någon mer. Kolla LizPaw's blogg
Nu har alltså 9 veckor redan gått, dag 63 och bara 2 dagar kvar innan hennes bebisar kommer. Och jag är så glad att hon inte har fått dom än. För varje dag som går så är chansen större att dom klarar sig. MEN....det kan ju hända att det blir bebisar inatt eller i morgon, beroende om Casper parade henne den dagen hon gick i löp...alltså kan det vara dag 64 idag. Återstår att se vad som händer dom närmaste dagarna.

Frågan är nu då hur många bebisar Lillan har i sin mage. I och för sig så är ju Ricki mindre i storleken men viktuppgången är nästan densamma. Rickis viktuppgång vid 9 veckor var 1346g och Lillans är idag 1413g...Lillan väger idag 4812 och veckans viktuppgång är 154g. Lillan har varit mycket efter mig idag tvättat sig och boat. Fast mest ligger hon som en säl någonstans på det svala golvet. Pratar lite emellanåt, något som hon i vanliga fall inte brukar göra. Téa som brukar prata har idag varit nästan tyst. Hon boar också men mest är hon i transporten som jag har ställt här inne i gästrummet. Och ja....så här ser Lillan ut med sin mage idag. Attans vad jag är nyfiken på dom och hur många dom är







1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck