Sidor

lördag 3 november 2018

Bra dag

Igår var en bra dag. Alltså en riktigt riktigt bra dag. Jag hade inte ont i axeln, inte det minsta. Ok att jag inte använder den armen mer än själva undersidan  men känner mig er rörlig nu. Dock var jag utan mitellan...igen!!! Efter flera försök igår morse så kastade jag iväg den, var så otroligt arg och frustrerad. Jag fattar inte hur dom tänker med att man ska få på sig den. Visst har jag en beskrivning, men den visar bara hur allt sitter när det är klart. Så man får ingen helhetsbild av hur man får ihop den. Kommer väl att försöka nu under morgonen igen, annars skiter jag i det tills jag ska till sjukgymnasten på måndag. En dag tidigare än kallelsen, men dom ringde igår och ändrade tiden. Dessutom så var jag helt utan värktabletter igår. Mår ju så konstigt av dom och eftersom jag inte kände någon värk tog jag dom inte. Vare sig på morgonen eller kvällen.

Var ju iväg till Gislaved en sväng. Hittade inget jag direkt fastnade för. I Dollarstore blev det en  stjärna med ledljus i silver, kunde jag inte motstå, speciellt som den är batteridriven och med timer. Gillar att kunna placera var jag själv vill utan en massa elsladdar. Fanns massor till jul men hittade inget som jag bara kände "Den ska jag ha" En sväng in på Willys resulterade i en helgskinka och lite färskvaror. Därefter till Jysk. Är ute efter en hylla som jag ska ha vid tv-bänken. Eftersom det inte finns några katter här hemma nu behöver jag inte ta hänsyn till dom om jag vill spela musik lite högre. Så den gamla stereon som har varit förpassad i garderoben i ungefär 11 år kommer nu fram igen. Det som inte finns med just nu är större och bättre högtalare. Dom hittade sitt hem på soptippen för massor av år sedan eftersom katterna använde dom som klösar. Har några mindre som får duga tills man får ihop pengar till riktiga. Fick tag på en hylla, betalde och körde till baksidan. Men fick åka hem utan eftersom dom hade fel lagerstatus. Så får åka och hämta den på torsdag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck