Sidor

lördag 24 november 2018

Bara skit

Från att gå från en underbar känsla som jag hade i onsdags går jag tillbaka till bara skit igen. Att jag sov en hel natt och många timmar i sträck lär nog ta några år igen, känns så iallafall. Igår mådde jag riktigt dåligt, låg i sängen i stort sett hela dagen för att det snurrade för mig och att jag mådde illa. Så tabletterna som jag fick för yrsel hjälper inte. Alltså, det är riktigt jävla äcklig yrsel. Jag har inte spytt av det än men det känns som att jag ska göra det varje gång. Jag är verkligen trött på att må så här, vill tillbaka till mitt "gamla jag" För detta är värdelöst, jag lovar. Förutom det så är det ju axeln som stör mig hela tiden också. Denna veckan har jag varit utan axellåset under natten och det har hänt flera gånger att jag har legat på just den sidan. Och sjukgymnastens övning för denna veckan känns av, det gör ont men jag måste göra det för att lederna inte ska bli helt stela. Ska till sjukgymnasten idag igen så får höra vad hon säger. Och bara det...en masa tider som jag måste passa hela tiden. Noop, gillar jag inte heller.Tycker ni att jag är anti? Ja, det är jag nog, men det får jag lov att vara, händer inte så ofta.

Jag vill gärna göra något, måste få göra något som får dagarna att gå. Första advent är ju inte förrän nästa helg men jag tänker försöka mig på att få fram belysningen som ska vara ute. Det var riktigt längesedan som jag längtade efter julen som jag gör nu. Med inga katter i hemmet kan jag utan att behöva tänka mig för sätta fram precis vad jag vill. Eftersom jag inte klarar av att sy än ska jag in till Gislaved senare och köpa nya julgardiner. I år ska jag jula för kung och fosterland. Jag ska dock inte ha något hemma hos mig för familjen som förra året, det orkar jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck