Sidor

onsdag 7 mars 2018

Mirandas bebisar 11 veckor

I måndags blev dom 11 veckor. Tiden går fort som vanligt och nu är det bara 1 vecka kvar för deras flytt. Känns skönt att få denna biten klar med allt som gäller foderkatter och kattungar på avstånd. Om jag ska ha någon mer fodervärd framöver så ska avståndet vara max 10 mil. Det är väl vad jag orkar köra ungefär. Men jag tror inte det kommer att bli så. Jag har ju haft fodervärdar tidigare som har lurat mig och när jag väl nu har en som går att lita på så bor hon för långt. Men framför allt så har jag kommit fram till att jag vill ha mina egna ungar hemma hos mig. Jag vill följa hela processen, jag vill kunna förmedla mina kattungeköpare massor med bilder och uppdateringar. Det är en av alla sakerna som jag tycker deras framtida ägare är värda då dom trots allt betalar så pass mycket för sin bebis. Och det är en av sakerna som jag har stört mig på. Jag har ingen kontroll och det vill jag ha när det gäller mina ungar. Men det är  ju jag.



Jasmine







Aladdin





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck