Sidor

onsdag 28 mars 2018

DNA

Dagarna går så otroligt fort för mig. Vi är i slutat av mars. Och jag är så trött på snö och kyla, precis som så många andra. I söndags och måndags var det kanonskönt ute, solen värmde på och man kunde se lite grönt. Snödropparna har börjat blomma och tulpanstjälkar  har kommit upp ur jorden. En av dagarna visade det att vi hade 13+ på framsidan. Jag kände behov av att göra något ute så jag skottade bort snön och slog bort det hårda med hammaren ute i rastgården. Till ingen nytta för igår snöade det hela dagen igen. Förutom att jag är trött på snön så är jag trött hela jag. Under hela denna månaden har jag sovit superdåligt. Max 3 timmar sen går jag upp. Försöker somna om men det går inte. Försöker vila under dagen, vissa dagar funkar det andra inte. Och jag blir på superdåligt humör. Riktigt sur, för jag är trött och vill verkligen sova.

Förra veckan beställde jag tops för DNA. Har tidigare bara gjort tester på mina tjejer när det gäller blodgruppering. Men nu orkar jag inte vänta på att Sarah ska få sina bebisar för att jag ska se vad som kommer fram i färg och hårlag. I måndags kom topsen och igår skickade jag iväg dom. DNA testerna gäller PKD, dilution, colourpoint och långhår. Och så vilken blodgrupp hon är. Ska bli spännande att få svaren. Och lika spännande att se hur lång tid det tar innan jag får svaren. Har skickat det till ett ställe som heter Langford i England.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck