Sidor

tisdag 23 januari 2018

Mirandas bebisar 5 veckor

Dom blev 5 veckor igår, men jag orkade inte blogga. Har heller inte så många nya bilder på dom denna gången.

Efter mycket funderande fram och tillbaka har jag bestämt mig för att trots allt sälja båda ungarna. Dom var ju till salu redan när dom föddes. Men, efter att jag träffade dom så tog hjärtat överhand, båda är så fina så jag kunde helt enkelt inte sälja dom. Men, nu är det så att det funkar inte. Jag kan inte ha fler katter här hemma, jag vill inte ha fler, tycker det är för litet. Men framför allt så har jag helt enkelt inte råd med fler. Det kostar alldeles för  mycket. Det är inget roligt beslut, men det är så det får vara. Så, om någon har intresse för att ge någon av dessa bebisar ett hem så får ni gärna kontakta mig 0371-36105

Jasmine







Aladdin









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck