Sidor

måndag 15 januari 2018

Mirandas bebisar 4 veckor

Tiden går fort även om dom inte bor hos mig. 4 veckor har bara rusat förbi. Och jag bara längtar efter att få hem Aladdin. Tror att jag får ta en tur till och kika på dom innan dom är 12 veckor. Det är ju nu allting händer. Och jag skulle så jättegärna vilja ha varit med om varje sekund. Vet ju hur roligt det är med bebisar hemma. Det vill säga när allting fungerar.

Jasmine blev lite bättre efter smällen hon fick förra veckan, men hon är inte riktigt bra än. Sen är det ju också så att  nu när dom har kommit igång med bus och att springa omkring så får dom ju en massa smuts i ögonen och det hör liksom till. Kicki har skickat mig bilder. Ser på båda att dom inte är speciellt glada i ljuset. Det är också därför jag har bett Kicki ta några filmer, man ser lite mer av dom då. Och jag kan titta på filmerna om och om igen. Dagens vikter är
Jasmine 513g +78g
Aladdin 541g +106g
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck