Sidor

torsdag 4 januari 2018

Jasmine och Aladdin

Igår åkte jag till Kicki som har Miranda på halvfoder för att kika på mina bebisar. Att sitta och köra bil i 3 timmar enkel var lite jobbigt. Är ju inget bra på att pausa heller utan vill ju komma fram någon gång. Bestämde mig för att sova över även om jag tycker det är jobbigt att sova över hos någon. Men att åka så långt och sen hem samma dag kändes till slut inte som något alternativ. Att fota bebisarna och sen dessutom få tid till att sitta och tjata räckte liksom inte 2-3 timmar till. Och jag hade det hur trevligt som helst. Vill tacka Kicki och hennes familj för gästfriheten och det härliga sällskapet.

Jasmine och Aladdin är alltså hur underbara som helst. Jag hade lätt kunnat ta med mig dom hem. Men givetvis är det ju inget jag gjorde, funkar ju inte på det viset. Dom var mycket bättre  i typ och färg i verkligheten. Jasmine har mycket mer vitt än jag trodde. Och alltså båda är helt bedårande. Ögonen är ju öppna nu men inte helt upp.  Fick ju även träffa mamma Miranda och pappa Callisto (Gizmo) Och så fick jag ju träffa Kia. Tror minsann att hon kommer ihåg mig, kröp upp, spann och gosade. Kändes i hjärtat. Förutom mina bebisar så fanns det en till liten bebis som bara var några dagar äldre, en Devon Rex om jag inte minns fel. Så söt var han. Hans mamma och Miranda delar på mödraskapet, härligt att se. Givetvis tog jag massor av bilder, alltså MASSOR. Jag kan inte lägga upp alla i samma inlägg utan Jasmine och Aladdin får egna sidor idag. Kolla fliken  med rubriker till vänster. I just detta inlägget kommer istället Kia, Miranda och Gizmo


SE*Tawalli's Phoebe's Katherine Pierce











BeWa' Moonlight Of Miranda









Några bilder på Jasmine och Aladdin tillsammans













SE*Tawalli's Moonlight Of Callisto












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck