Sidor

lördag 5 november 2011

Priscilla & Olivia

I tisdags tog jag lite nya bilder på tjejerna som ska vara kvar här hemma. Och det är ju dom som växer och utvecklaas mest av alla här nu så det är ju dom som det kommer mest bilder på framöver. Att jag sen själv är hur seg som helst med att uppdatera min hemsida och min blogg är ju en annan femma. Jag ska försöka ta tag i det för jag måste uppdatera hemsidan iallafall. Men det har verkligen varit mycket nu den sista tiden och jag tycker det fortfarande går i samma spår. Fast idag har det varit pajamasdag, jag bara VÄGRADE ta på mig något annat, så trött.

Priscilla














Olivia












1 kommentar:

  1. Dom är helt ljuvliga jag ÄLSKAR Olivias fina ögon! Grattis till dina underbara tjejer!
    Kramis

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck