Sidor

söndag 20 november 2011

Fotobok beställd

Redan i måndags så kände jag att jag började bli lite dålig. Fast det blev bättre redan på onsdagen. Sedan på torsdagskvällen blev jag kass igen, och sedan dess har det tyvärr bara blivit värre och värre. Jag har haft svårt att sova, mest på grund av hostan. Då har Kurt blivit glad för jag har gått in och lagt mig hos honom. Sover trots allt bättre fast jag hostar om jag vet att jag inte stör Benny. Fast han säger att jag inte gör det känns det som om jag gör det iallafall. Igår kväll blev jag riktigt dålig. Och idag har det varit katastrof med mig. Av och till har jag försökt sova men det har inte gått. Hostar så mycket. Har ont i halsen och upp i örat på vänster sida, och varje gång jag böjer mig ner gör det så ont så jag tror att vänstersidan ska spricka. Så ja....nu är jag sjuk, och jag gillar det inte alls. Blir så otroligt gnällig när jag får influensa...eller vad det nu är. Usch, fy, blääääää. Jaja.....det går väl över. Så idag har jag mest suttit här vid datorn och fixatt med lite bilder.

Dom gångerna jag var tvungen att gå ut på altanen för att jag var så varm tog jag lite nya bilder på katterna. Behövde högre upplösning för att kunna beställa en fotobok. Och idag är jag väldigt nöjd med mina bilder. Så även med fotoboken som jag beställde. Passar även på att beställa väggalmanacka och en fotokalender. Fotoboken genom Aftonbladet där jag är medlem och idag fick ett erbjudande att beställa en för 10 kronor...måste man liksom ta till vara. Visserligen kostar frakten men det är ändå värt pengarna. Almanackorna beställar jag genom ICA Foto. Blir man ny kund så får man en avlång väggalmanacka gratis. Och så vill jag ha en fotokalender då. Det är ju dax att beställa för nästa år och jag fick tipset av Anngert. Blir mer personlig med egna bilder och ändå bra med datumen...1 vecka i taget och med spiraler.
Här kommer bilderna jag tog idag då. Blev mest på Priscilla och Olivia.

Priscilla









Olivia











Jamie





Luna





Kurt




4 kommentarer:

  1. Härliga bilder du har tagit. Hur ställde du in för att få högre upplösningen. Ha det bra. Kramar från Kerstin

    SvaraRadera
  2. Dom är så fina! Luna är faktiskt en favorit. Ska bli väldigt spännaden att se kattungeplanerna på henne framöver!! <3 Hoppas på mycket silver.

    SvaraRadera
  3. Det är kasst att må så dåligt. Krya på dig snart! Dina bilder är i alla fall i supertoppform!!! Kram kram kram!!!

    SvaraRadera
  4. najs bilder... det e kul med fotoböcker, jag gör en "min första bok" hos www.solentro.se
    till min dotter bonnie, hur roligt som helst"!

    ha de/h

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck