Sidor

onsdag 23 november 2011

Fotobok Darko

Det där med att fixa fotobok/böcker gjorde att jag fick bload tand. Har tänkt länge på det i och för sig men bakom fotoboken med min lillebror ligger det mycket arbete. Först var jag tvungen att fråga Monica om jag fick låna alla hennes fotoalbum där Darko är med. Jag började med att scanna allt, men se det gick inte alls. För grynigt och för dålig upplösning. Så jag tog och fotograferade alla bilderna. För att inte återigen förlora alla bilderna har jag laddat upp allt på mitt webbhotell...och en del andra ställen. Och dom bilderna som jag gillar mest gjorde jag mig en fotobok av. Tänkte från början skriva in lite meingar, men näää, det gick inte så bra...lite för känsligt tyckte jag det blev. Och det är ju foton jag vill ha, så det blev bara foton. Och med tanke på att jag har fotat korten med min kamera så måste jag ändå säga att jag är nöjd :-) Om du klickar på länken så kommer du till fotoboken. Under den lägger jag ut dom bilderna som är mina favvobilder. Ni ska bara veta hur mycket jag saknar honom och hur mycket jag tänker på honom.









1 kommentar:

  1. najs, snygg!

    det är kul med fotoböcker, jag har gjort en om min dotter bonnie hos www.solentro.se, det är verkligen kul att samla sina bilder!

    blodad tand jag med...

    ha de/h

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck