Sidor

torsdag 10 november 2011

Mina älskade katter/bildbomb

Så helt underbart. Ni anar inte hur skönt jag tycker att det är för varje dag som jag vaknar och slipper se någon snö ute. Och att det sedan är sol hela dagen är bara ett stort bonus. Vi är ju ändå inne i november och vid denna tiden så brukar det finnas snö här hos oss. Men alltså inte än :) Idag har graderna varit uppe mellan 10-12 plus. Givetvis passade jag på att ta en massa bilder på mina älskade kizzar. Förutom bilderna här så finns det många fler på deras sidor på min hemsida. Blir lite mycket att lägga upp alla här på bloggen, även om jag delar upp bilderna på varje katt dom är tagna på. Jag plockar 3 bilder av varje som jag gillar mest :-) När det gäller Fjodor och Kurt så är det verkligen svårt för mig att bara lägga ut 3 bilder, jag fick så många av just dom 2 idag som jag gillar. Inga bilder på Jamie för hon totalvägrade.



Fjodor






Tindra





Suzie





Luna





Kurt





Priscilla




Olivia



2 kommentarer:

  1. Underbara bilder!!! Åh har helt plötsligt blivit djupt förälskad i "Fjoddan"!! Hur pass släkt är han och LiLo??

    SvaraRadera
  2. Lotta! Helt fantastiska underbara bilder och kissar!!!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck