Sidor

onsdag 7 april 2010

20 grader

har det varit här hos oss idag....helt underbart. Katterna har verkligen njutit av det vackra vädret också. Runt 13-tiden så låg ALLA ute på altanen och sov, och det kändes som om jag inte hade en enda katt. Tror att dom har saknat detta lika mycket som jag. Själv så har jag tagit till vara det fina vädret och varit ute så gott som hela dagen. Nu har jag städat klart ute i trädgården. Under eftermiddagen så var jag klar, men kände inte alls för att gå in. Så jag tog fram högtryckstvätten och började spruta rent stenarna vid ingången. Vilket resulterade i att jag fortsatte runt hela huset då det finns plattor runt om.....och jag var även inne i rastgården. Så nu ser dom mer eller mindre ut som nya. När jag var klar var jag allt annat än ny. Prickig i ansiktet efter allt som har skvätt upp.....byxorna blöta långt ovanför knäna, och rena fina skor. När jag var klar med allt så sprutade jag vatten på mig själv också. Var tvungen att ta bort allt innan jag slängde det i tvättmaskinen. Kan lova att det var skönt med en varm och lång dusch.
 
Tillverkningen av bebisar har tagit slut. Inte så att Tindra har slutat löpa......inte helt iallafall. Men det verkar som om Fjodor inte orkar mer :-) Att Tindra fortfarande är i löp visades genom att hon lägger upp sig för Dino. Att inte Dino kan tillverka bebisar bryr hon sig inte det minsta om. Jaja....det återstår att se om det har tagit sig......3 veckor innan hallontuttarna visar sig isåfall. 3 långa veckor :)
 
Ville lägga ut någon bild så jag var ute på altanen nyss och tog ett par bilder.
 
Eva ligger och slappar
 
 
 
 
 
Det gör Suzie också
 
 
 
 
I och med att jag flyttade på mig så flyttade Suzie också på sig och hoppade upp på fönsterbrädan :)
 
 
 
 
 
 
Och så en massa bilder på Fjodor. Lite suddiga för det är utan blixt, men det bjuder jag på :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck