Sidor

lördag 9 maj 2015

Besök av Anngert

Idag har jag...och framför allt bebisarna...haft besök. Morgonen började med att i väntan på Anngert så fick bebisarna mat och massor av gos och så filmade jag dom. Zira var den första till att gå på toan  av dom imorse och under eftermiddagen så har även dom andra varit där. Ifall dom har gjort något eller inte vet jag inte, så svårt att se när det är havregryn. Men jag vet att Zira kissade. Och Zira var även den första att klättra upp då den pyttelilla klösen....samma där, dom andra hängde på under eftermiddagen. Fast innan det blev eftermiddag åkte jag och Anngert till Ullared. Det blev lite leksaker till bebisarnas flyttkassar och även lite annat som dom kan använda nu. Givetvis lite till mina vuxna tjejer också. Och sen så bidrog Anngert med egentillverkade kattmyntamöss till flyttkassarna. Tack snälla Anngert....uppskattat.

Väl hemma efter Ullared blev det kattungegos av högsta nivå. Anngert hade väldigt......VÄLDIGT svårt att slita sig ur bolådan. Inte så konstigt kanske med tanke på att alla skulle klättra på henne och att dom ville busa och gosa. Till slut somnade Kiara och Zira i hennes famn.
Har varit en underbar dag med härligt sällskap....Tack återigen Anngert.



Hon fick inte vara ifred :)


 
 
 
Dessa bilder tog jag imorse


 
 
 
 
Present till kattungarna från Anngert





Och så 2 filmer då. Alltså, dom kanske är för långa men jag har svårt att sluta filma mitt i allt.

*** ***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck