Sidor

lördag 1 februari 2020

1:a februari

Jaha, då är det redan 1:a februari. Vart januari har tagit vägen vet jag inte mer än att.....Ja, den har varit. Och som jag har skrivit tidigare så går dagarna långsamt men veckorna fort. Igår var det en riktigt skitdag och jag var så tråkad och visste inte vad jag skulle ta mig till. Under förmiddagen åkte jag en sväng att handla. Först en tur in på Dollarstore och sedan Willys. Willys var väl inte direkt meningen för jag har allt som jag behöver hemma och har inte ens plats att lägga något i någon av mina frysar. Men brorsan John var med och skulle ha lite kryddor och anmat till sin så kallade lavasås. Starkt som sjutton...men så gott. Innan turen till Gislaved gjorde jag lite våfflor. Vill göra  mig av med dom som är färdigblandade i skåpet och har en kartong kvar. Tog själv ett par stycken, resten skickade jag in till mamma.Benny gillar ju inte dom, han gillar dom som jag gör själv från grunden. Förberedde även middagen och tog en tur med dammsugaren. Sen så....Sen fanns här inget att göra.

Jag gick som en zombie resten av eftermiddagen och visste inte alls vad jag skulle kunna hitta på. Känns lite som en sådan dag idag igen. Har inte sovit sedan 0.30 Har försökt men bara legat och snurrat. Att sätta mig och åka hälsa på känns inte aktuellt eftersom jag är så pass  infektionskänslig. Så jag får väl gå här hemma och bli tokig. Fan vad jag hatar det här. Jag vill må bra, jag vill orka göra saker, jag vill åka och hälsa på folk, jag vill bara ut i affärer och shoppa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck